Weer veilig thuis

22 juli 2012 - Thuis, Nederland

Hallo Allemaal,

We zijn weer veilig thuis. Nar een lange dag in Kuala Lumpur te hebben rond gehangen, zo kun je het wel noemen, als je de koffers al in bewaring hebt gegeven en je hotelkamer uit moet. Wat kun ke dan toch doen tot 23.00 uur s avonds. We zijn naar het vogelpark geweest. Toen we ook nog naar de botanische tuin wilde gaan, was het heel erg aan het donderen en blixemen, dus zijn we maar richting het hotel gegaa. Toen we bij een cafeetje kwamen zijnw e wat gaan drinken. Zitten we lekker, en jawel begint het toch hard te regenen. Dat we maar wat langer daar gezeten hebben. Na een klein vecht incidentje van een andere kroegbezoeker, waren we helemaal zeiknat van de drank die hij in het rond gooide, dat we toch maar terug zijn gelopen naar het hotel. Daar ons weer even omgekleed en vliegtuig klaargemaakt. Nog wat gegeten in het hotel. Daarna veel spelletjes uno gedaan en af en toe naar de wc gewandelt via de 6e verdieping, tja dood de tijd wat. Haha.

om 23 uur opgehaald door Arif onze chauffeur van de afgelopen weken, hij brengt ons via een hele mooie brug en nog een mooie moskee naar het vliegveld. We nemen afscheid van Arif en checken in. De reis gaat voorspoedig. We landen sneller op dubai als verwacht en moetn daar onze tijd nog doden door 4 uur rond te hangen. Daarna in het volgende vliegtuig gestapt. De kinderen worden nu extra verwend door het personeel, ze krijgen van alles en er worden foto's gemaakt van Elke met een hoedje van Emirates. Ze krijgt de foto ieen mooi lijstje als aandenken, Ivar krijgt er ook een maar dan zonder mutsje natuurlijk.

Het is rustig in het vleigtuig naar Dussseldorf, dus nemen we de rij voor ons met vier stoelen ook maar in beslag, kunne we lekker onze benen strekken, heerlijk.

We landen 5 minuten eerder als verrwacht en ik ben blij dat we er weer zijn.  Toen we door alle checks heen waren en door de deuren van de douane naar buiten liepen, stonden daar ons pap en mam op ons te wachten, dat was een leuke verrassing.

Nu onze auto nog zoeken, hahah, 3 verdiepingen gehad en jawel hij staat er nog. Nu op naar huis. Om ongeveer 16.00 komen we weer thuis. Veilig en wel.

Het was een onvergetelijke heel eeg mooie reis, we hebben genoten. Ook de kinderen vonden het helemaal geweldig. Gelukkig.

wij vonden het leuk dat jullie onze verhalen wilden lezen en hopen dat jullie ook een kleine indruk hebben gekregen van onze reisen er ook net als wij van genoten hebben.

Groetjes van de Biermannekes

1. Jannie:
    5 augustus 2012
    Heej...wat fijn om te horen dat jullie weer veilig thuis zijn, een hele trip hoor!!Maar leuk !! Wij zijn ook weer thuis. Tot de laatste vrijdag van de maand misschien?, dan heb je vast een hele boel te vertellen, nou normaal trouwens ook hahahahah!!
    Groetjes Jannie