Dag paradijs, hallo bush bush here we come.

15 juli 2012 - Pulau Perhentian Kecil, Maleisië

Hallo allemaal,

We hebben genoten van het paradijs,  we zitten nu aan het ontbijt.

Na het ontbijt gaan we weer met de boot naar het vaste land, we gaan naar Taman Negara, vanavond hebbewe meteen een avond jungle trekking, ik ben benieuwd. Gisteren hebben we heerlijk niets gedaan, alleen maar aan het strand gelegen. De kinderen hebben heerlijk op het strand en in het water gespeeld. Dat was prachtig om te zien.

ik weet niet of we vanavond wifi bereik hebben, maar dan horen jullie weer van ons als we op ons laatste punt Kuala Lumpur zijn.

Groetjes van de Biermannekes.

1. Ellen:
    15 juli 2012
    Een fijne Indy dag vandaag
    groetjes uit een en je zult het niet geloven!!!!!!! vanmorgen scheen de zon in dit natte land
  2. Cindy:
    16 juli 2012
    Hallo Biermannekes,

Zo te zien aan de verhalen en foto's vermaken jullie je uitstekend, jammer Mijntje dat je ziek bent geweest, gelukkig is het weer over en kun je weer volop genieten. Als ik de foto's zie krijg ikwel weer heimwee naar die mooie reizen.

Ook erg mooi om te lezen dat de kinderen zo genieten en enthousiast zijn>

Maak er nog een mooie onvergetelijke reis van en tot binnenkort weer.

Groeten uit het natte koude Nederland!