Taman Negara

15 juli 2012 - Taman Negara, National Park, Maleisië

Hallo,

Nou nou dat was me nog wat die bush bush. Het was allemaal nog al minder lekkerverlopen. Het ging goed tot we weer op het vaste land kwamen, er was geen chauffeur aanwezig.oojeee. Wachten, bellen, bellen en nog meer bellen. Watbleek hetsi zondag en het kantoor is dicht. Ojee wat nu. Uiteindelijk hebben ze vanuit de organisatie even geregeld dat er iemand vanuit het resort ons eventjes naar de jungle in Taman Negara brengt. Ach ja waarom niet, het is maar een ritje van 7 a 8 uur met een snelle stop bij de KFC.snel weer verder. Tjee en we waren een fijn busje gewend nu werden we in een gewone auto gepropt. Maar ach we moeten blij zijn dat we weg worden gebracht. We komeook pas laat aan bij het hotel.

Ook dat laat wat te wensen over maar ach we zijn dan ondertussen ook hele luxe dingen gewend.

We hebben wel een groot huis, maar de kids moeten op een aftans slaapbankje. De douche valt bijna uit elkaar en is ookog eens koud. Bah wat een rot dag.

Ook scheelt het dat het ons Indy's  verjaardag is dan zit ik ook minder lekker in mijn vel en ben niet op mijn vrolijkst. Maar goed misschien denken we er de volgende dag wel anders over. Hihi.