Dag 5 Cameron Highlands

4 juli 2012 - Cameron Highlands, Maleisië

Vandaag zijn we eigenlijk vrij maar we besluiten in de middag nog om met Arif. Naar een thee plantage en fabriek te gaan. Erg leuk om te zien.

Ook gaan we nog over een Mossy Trail lopen, dat is een houten pas door het mossige bos. Ziet er leuk uit al die bomen die helemaal begroeid zijn met mos, ook omdat we hoog in de bergen zitteis het mistig, dat ziet er soms een beetje spooky uit, het heeft wel iets.

Op een lokaal marktje wat fruit gekocht, tomaatjes voor Elke en wat guave dat naar appel smaakt. Erg lekker. Peter probeerd hier nog wat fruitwat hier Duran of te wel stink fruit heet. Nou dat ding doet zijn naam eer aan, als er iets stinkt en een speciale geur heeft dan is dat het wel, het schijnt hier een lekkernij te zijn, maar het is niet echt lekker vind peter, en ik, ne ik begin er niet eens aan, getver.

's avonds gaawe chinees eten, haha nou dat was me wat. Arif zet ons af bij een chinees tentje, blijkt het een maleisier te zijn die 16 jaar een restaurantheft gehad, en een aardig woordje nederlands kan. Was erg grappig en het grappigste was dat we helemaal geen schinees hebben gegeten, maar wel lekker gegeten.

Daarna weer naar het hotel, om lekker te gaan slapen. Morgen weer een lange dag voor de boeg.