Dag 7 van Penang naar Langkawi

6 juli 2012 - Langkawi, Maleisië

Wat een dag zeg. Heel vroeg opgestaan voor het ontbijt, we worden om 7.15 uur opgehaald om om 8.30 met de boot naar Langkawi te kunnen. We hebben lekker gegeten. Daarna geacht bij de lobby van het hotel. Er kwam niemand, na effe kwam er iemand die mensen naar de ferry moest brengen, maar geen familie. Nu bleek dat onze chauffeur een andere familie heeft mee genomen. Ze bellen hem en hj komt ons weer snel halen. Ik dacht effe dat we de boot gemist hadden, hihi. Hij dropt ons zonder de tickets bij de ferry, blijkt ook nog eens dat we die zelf op moesten halen, maar onze chauffeur wist niet eens waar. Gelukkig de mensen van de ferry wel. Tickets gehaald en toen gewacht tot de boot zou vertrekken. Ook die hadden niet veel haast vandaag. Ipv  om 8.30 vertrok hij maar liefts om 9 uur en hij deed er ook geen 2-2,5 uur zoals was verteld, maar 3 uur over. Gelukkig was er wel iemand die ons kwam halen bij de ferry op langkawi. Het ziet er hier heerlijk uit. Hier kunnen wel wel effe relaxen. Morgen gaan we een tour van een halve dag doen. En verder doen we hier lekker niets. Liggen bij het zwembad of de zee dat is alles. Je kunt hier heerlijk eten hebben we al gemerkt. De kinders liggen al in het zwembad en genieten. Mooi om te zien.

Hier komen we de komende 2 - 3 dagen wel door.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Stefanie:
    7 juli 2012
    Hallo Biermannekes!!
    Het is erg leuk om jullie verhalen zo te lezen, het maakt me wel (gezond) jaloers hoor! Vooral dat jullie daar op een eiland zitten en lekker relaxen, mmm.. Heerlijk!
    Geniet er lekker van, voor je het weet ben je weer in Nederland..

Groetjes,

Stefanie