Kota Bharu

11 juli 2012 - Kota Bharu, Maleisië

Hoi allemaal,

We zijn weer op een nieuw plekje, we zitren nu aan de oostkust van Maleisie. Hetwas een reis van bijna 4 uur rijden.na het eerste half uurkwamen we zomaar wildeolifanten tegen, dat was echt gaaf. We hebben niet veel van ze gezien, ze liepen net weer naar beneden. We hebben een kleine glimp van ze kunnen opvangen. We kon je ze heel goed horen trompetteren. Dat was echt heel gaaf. Elke was ook heel blij verrast.

Daarna was het een vrij lange saaie weg, maar goed dat heb je als je ergens naar toe wilt. We hebben een markt gezien waar ze veel vis, vlees, groente en fruit verkopen. Getver wat zag er dat  smerig uit zeg, de stukken vlees liggen echt overal. Toch stinkt het er niet, behalve frituur lucht. Want er zijn ook veel eetkraampjes. Ik pas, ik heb geen honger meer.

We eten een keer bij de mac donalds, tja dat smaakt altijd wel.

Daarnanog bij een museum, zilversmid, vliegermaker en een batikkenshop gweest.

Daarna weer ingecheckt bij het hotel, altijd spannend. Hoe ziet deze keer ons verblijf er weer uit. 5 sterren deze keer. Hihi. Zelfs de deur wordt voor je open gedaan.

Lekker gezwommen, dat was wel fijn.

morgen vertrekken we naar het bounty eiland. Ik heb er zin in. Er schijnen wel heel veel dengue muggen te zitren, dus dat wordt goed sprayen met deet. En wat gaat het met Elke worden daar, gaat ze de zee.  ze in ja of nee. Dat wordt onze nieuwe uitdaging voor de komende 3 nachten daar. Nu was het weer rennen en vliegen, al heb ik niet echt dat gevoel, maar vanaf morgen nog een paar dagen laxen op een van de mooiste eilanden hier,nou kom maar op. Ik hoop dat dit eilandmebeter afgaat en dat er niemand ziek op bed ligt.

We gaan ervoor.

groetjes en jullie horen wel weer vanons.

De Biermannekes

1. Ellen:
    11 juli 2012
    heel veel plezier samen
    Fijn dat het weer beter gaat